Conclusions
El que preteníem conèixer principalment, era saber si és donava l'ús dels micromasclismes en els joves de 16 a 18 anys i com aquest ús pot ser perjudicial en el seu entorn.
Hem pogut comprovar que els alumnes dels diferents batxillerats són conscients de la situació que existeix i el seu entorn ,es tractaria d'un ambient on el poder és d'ambos i que per tant la dominació d'un a l'altre no existeix o és poc latent .
Crèiem important saber si aquests micromasclismes que es donen en els joves venien donats pels rols que assolim dins la societat o bé, com a conseqüència de l'aplicació dels micromasclismes les persones actuen amb un rol determinat dins la societat i actuen com a tal en el seu dia a dia, i hem arribat a la conclusió que aquesta situació l'alimenta tant l'aplicació dels micromasclismes com els rols que associem ,ja que estan altament lligats a aquests.
L'experiència de realitzar el blog ens ha donat l'oportunitat d'organitzar-nos com a grup ,també ens ha donat la realització de fer una investigació i aprendre del nostre entorn .
També ens ha donat una habilitat més ,que és la capacitat de publicar contingut a travès d'aprendre com funciona el blog i publicar en aquest i per tant comporta un aprenentatge en TIC i en les noves tecnologies .
Moltes estem d'acord que "blog" és una paraula que en sentim parlar però que no havíem experimentat i hem vist que és una forma de comunicació.
D'altra banda ens vam proposar investigar la relació dels micromasclismes amb el gènere,i qui formava part de l'arrelament d'aquestes pràctiques , d'aquí hem pogut extreure que tots contribuïm en fomentar aquestes pràctiques ,des de la persona que les exerceix fins a la persona que es queda mirant-ho ,sense fer res.
Esquema realitzat per les components del grup.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada